2010-02-11

ARG.

Jag hade gjort världens finaste blogginlägg och innan jag hann publicera så krångla min skitdator till det så nu får jag börja om från början.Vägrar skriva om allt,satsar på o slänga ut lite bilder istället.Idag har jag iaf varit barnvakt åt Ebba och Tove.Två små sjuklingar.Sen efter det blev det fika på stan med Sara/Angelica/Ida.Trefvligt indeed!

I råda finns den här katten.Han har en förmåga att stirra ut en på ett mycket läskigt vis när han vill "jaga".
När han kom på att jag hade kameran riktad mot honom tog han till sin sexigaste pose:

Tove var söt som vanligt!

Men när jag inte riktade all uppmärksamheten mot Tore vart han sur som faen:

Då sa jag,okej då lille vän.Inta din plats igen så ska jag plåta dig lite till.Och det gjorde han gladeligen:

Sen kasta vi råtta,vaaaar är Tore?

Där!
Sen satte vi ungarna i badet.Gillar Ebbas frilla!
Efter fikan gick jag o Sara till Ica.Där hittade jag dessa.Mums.
21- idag förresten,eller det var i Götene.17- hemmavid.Lovely.


Nu ska jag försöka sova...
Toodels!

1 kommentar:

  1. Hihihi bilden på tjuriga Tore är bäst! Jag saknar Pissen :( Pöss!

    SvaraRadera