2010-02-07

Kommer nog ta ett tag innan denna bloggen ser vettig ut.Förstår mig inte riktigt på inställningarna.
Helgen är snart över,blev en slappehelg.Tror min kropp är nöjd med detta beslut efter förra helgens bravader i skövde.=P

Årets första och förmodligen enda pulkaåkning blev av iallafall.
Såhär fin var Sara efter att ha åkt pulka och gjort snöänglar:

Mina skor blev vita istället för svarta:



Sopade av varandra för annars hade vi nog fått stryk av morsan om vi klev in som vi var.^^



Möe snö har det kommit...

Tore satt inne och försökte kika ut i det frostade fönstret på farsan som var ute och sopade trappen.



Nej nu ska jag försöka sova.Imorgon väntar det ett spännande samtal + att byggagobba`ska komma och kolla på något,IGEN.

Guten nacht!

1 kommentar:

  1. Åhå SupersötasilverSara och Pissen Torebore! Mera bilder! Du får lägga upp bilder jämt så jag inte saknar er så mycket!

    SvaraRadera